Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 20 maj 2010

Sol och värme!

Hade en jätte fint dejt i solen med Evelina! Men fan vad varmt det var eller är.. Men de gjorde inget.. Vi satte oss efter vi vart och käkat nere vid hamnen på en bänk och verkligen stekte oss själva innan vi orkade göra något. Helt perfekt måste jag säga.. Sen gick vi runt lite innan det blev en mjukglass på en ny bänk i solen!

Snart väntas det lite mat. Lövbiff, potatis och grönpepparsås får de bli idag.
Och guuuud så gott det är och det hoppas jag att det är denna gång oxå.

Jag kom på en sak idag och blev lite ledsen på mig själv. Jag har semester och har all tid i världen men har inte vart ute och gått denna vecka än så länge. Så imorn, spelar ingen roll om det är sol, regn eller åska imorn. Imorn är det en lång lång låååång promenad som gäller.
För nu jävlar! Jag har ju ett mål, varför tar jag mig inte an det för?
Det blir jag lite sur över! Jag är fan lat! :(

Ska ringa Mimmi sen, behöver verkligen höra hennes röst! Behöver henne känner jag med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar