Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 20 maj 2010

mys mys!

Redan torsdag och redan fjärde dagen på min semester! :)
Fast jag har ju en vecka kvar. Det är otroligt skönt faktiskt. Jag har aldrig insett det förut.
Förra året var det första gången jag tog ut en riktig semester, fast då bara tre veckor.

Så idag är de bestämt att jag och Evelina ska tooook fika!
Det ska blir riktigt mysigt.. Det är det alltid..

Åh vet ni vad ja gjorde igår då? Joo jag åkte iväg med min farmor och köpte blommor till min balkong.. Skit fint blev det.. Har ju två blomlådor och så fick jag två amplar att plantera i.. :)
Blev hur nöjd som helst efter det var klart.. Nu kommer jag kunna sitta därute och vara nöjd hela sommaren!

Men eftersom solen är på balkongen nu så tycker jag att jag måste sätta mig en liten stund innan jag ska träffa Evelina! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar