Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 26 maj 2010

Onsdag, Men kanske inte som alla andra onsdagar!

Sitter i soffan och snacka lite skit med med Mimmi.
Vi har väl mest skrattat åt en sak som hon berättade idag.. Och det är något som alltid kommer vara roligt.. :) Eller hur Mimmi?

Pappa var här idag och borrade lite i balkong taket.. så nu ska ja bara köpa kedjor så kan ja hänga upp mina blom-amplar. Det kommer bli så fint sen! :) Det gör mig glad och lite extra vuxen poäng oxå..

Funderar om jag och Mimmi ska ner till affären och köpa någe som vi han ha till filmen som vi kanske ska kolla på! :)

Under denna semester vecka så har jag nästan läst ut en bok, så dags att börja på nästa hade jag tänkt! :) Nu har jag kommit igång med det igen med att läsa och jag älskar verkligen att läsa böcker.. Och det ska jag verkligen hålla igång utan längre upphåll nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar