Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 26 maj 2010

Fame!

Oj oj oj.. nu har vi kollat klart på filmen som jag hyrde när vi var på ICA.
Fame, alltså den nya fame. Den får faktiskt bra betyg från mig.
Men jag gillar ju såna filmer man sjunger och dansar i.. Och den var faktiskt precis i min smak.

Känns inte direkt som att klockan är halv elva om jag ska vara ärlig.
Helt underbart och veta att jag kan ju sova imorn. Men lär ju vakna som vanligt klockan 10,02 och gå upp.. haha har ju vaknat den tiden varje morgon nu i två veckor så.. haha! :)
Men imorn tänkte jag lura Klas på en promenad om inte han skulle träna imorn oxå!

Haha, min svärmor ringde för ett tag sen. Klas systerdotter ska uppträda imorn på en teater i hennes skola imorn kväll. Så den ska vi gå o kolla på.. :) Det ska bli riktigt roligt..

Nää nu blir de lite mer tjej-snack och lite med skratt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar