Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 27 maj 2010

Sol vind och vatten!

Åh känner för att ligga hemma i soffan hela dagen men ändå så vill jag åka till Tuna Park och shoppa lite grann. Så nu är ju frågan, vad i helvete ska ja göra idag?
Fick hem två nya filmer ifrån Love Film idag med.
Det är mkt svårt faktiskt...
För det ända som är planerat idag är ju teater ikväll! Haha..

Men får väl se vad som sker.

Klas åkte iväg och träna för ett tag sen. Så min promenad blir nog när han har åkt till jobbet tror jag. Känner mig fruktansvärt snorig, Vet inte om det är allergin eller om det är takfläktens fel..
Får se hur jag känner mig efter några timmar!

Men nu ska jag nog sätta mig i solen ett tag.. Man får ju passa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar