Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 26 april 2010

Solsken har guld i mun!

Äntligen Måndag.. Känns skönt eftersom solen skiner och inte ett moln på himlen.. Satt nyss på balkongen och drack ett glas saft.. Helt underbart faktiskt..
Jag vill att det ska vara vår nu, på riktigt vår..
Iaf så det inte är så jävla kallt på kvällarna och nätterna så jag kan ställa ut alla mina krukor.. För mina fönster räcker ju inte till dom så dom får inte riktigt samma ljus :(
Men snart så kan man ju ställa ut dom och det känns skönt! :)

Funderar på ifall jag ska skita i och åka o handla idag.. Det kan ja göra imorn för då kan ja vara hemma och njuta av solen ett tag till.. Och ta det lite lugnt innan jobbet.. :) Äta i lugn och ro och bara ta de piano och sen in i duschen innan jag ska iväg..
GULD att jobba eftermiddag!

På fredag är det ju Valborg. Då blir de inflyttningfest här hemma.. Ska bli kul, hoppas alla kommer som vi har frågat! Mimmi kommer du? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar