Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 27 april 2010

Macgyver!

jaha så sitter man här då.. snackar lite med Josse på msn.. Skönt att de tär någon som är vaken mitt i natten som jag själv..
Tiden på jobbet gick inte riktigt lika fort som jag ville att den skulle göra.. Skit tråkigt!
Men till slut så slog klockan 00,00 så då var de dags att åka hem!

Kollar på macgyver.. :) fast jag har redan sett det här avsnittet..
det är ju rätt surt. Men men..

Imorn tänkte jag åka och handla lite mat och sånt som man behöver hemma i kylen och skafferiet..
börjar bli tomt här hemma..
Och jag hinner ju innan jobbet så.. Det är ju fördel med att jobba eftermiddag! Hahah...

Nää nu ska ja lägga mig och fortsätta kolla på macgyver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar