Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 25 april 2010

ljuvliga söndag!

Sitter och kollar på en töntig dokumentär film om Paris Hilton. Det är som en film om hennes drama queen liv.. Och det är så töntigt.. haha.. Men ändå så kan jag inte sluta titta.. Så töntig jag är.. haha!
Har inte gjort ett skit än så länge. Slängt iväg lite sms med Josse, vi ska käka och kolla på film ikväll. Så denna gång är det min tur att ställa in söndags dejten med Mimmi.. synd att de är två söndagar i rad som blir utan dejtande med henne.
Har saknat henne faktiskt. Saknar att bolla ideér och snacka skit med henne..
Men de kommer en till söndag sen iaf! :)

Fast fan va skönt det är med söndag.. Det är verkligen en mysbyx-dag! Det gillas starkt, även om ja nästan jämt går i mysbyxor så har ja nästan söndag jämt.. haha! :)
Aldrig fel med söndag.. Och ja har inte ens ångest för att det är måndag imorn. Jag får lön imorn och jobbar eftermiddag så de finns inget att klaga på.. :)

1 kommentar:

  1. Absolut, de kommer hundratals söndagar framöver :) I love you! Puss

    SvaraRadera