Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 11 februari 2010

Väntar på filmtajm..

Ligger i soffan och väntar på att klockan ska bli fem över halv elva..
Då börjar en film ja velat sett länge..
This is England tror ja den hette..
Men den har verkat så bra länge nu så ja måste bara se den..

Gubben var nere och köpte Theracough på apoteket åt mig idag..
Dom gör ju reklam för den på tv.. den är emot slem hosta och slem i luftrören och sånt..
Och jag hoppas att den hjälper snabbt.. har bara tagit en gång och har inte hostat lika mkt men det hörs när jag andas att jag har slem i lufrören..

Kollar just nu på CSI.. men ska nog vila en stund innan filmen börjar..
men först är det dax för min dos av alvedon och sinova..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar