Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 11 februari 2010

Dödsförkylningen anlände till mig oxå

Det är fan inte sant..
Joo det blev ju fan det..
Ligger hemma och är döds förkyld.. hur snorig som helst, hostar och hostar och hostar slem..
ont i halsen och feber.. Fan orkar liksom inte mer av det här..
vart på jobbet måndag, tisdag och onsdag och mått så här. Så imorse trodde ja fan att jag skulle dö.

Och vill bara krypa upp under täcket och prata med någon..
men vem? vem fan vill prata med mig? Jag som knappt får fram några ord..
låter anfådd när jag pratar tack vare de där jävla slemmet..
Men jag vill verkligen prata med någon..

Och fan vad ja saknar dej Mimmi, vet att du inte läser min blogg så ofta.
Men jag saknar dej verkligen.. Så du vet det!
Vi har ju inte pratat på hur jävla länge som helst.. :( Det gillar ja inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar