Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 12 februari 2010

This is England

Nu har jag kollat på filmen.
Vet inte om den var lika bra som jag hade hoppats på. Men den var bra faktiskt.
Så är glad att jag kollade på den.

Fan jag är så sugen på hundra olika saker. Fil med skivad banan i, kladdkaka, bullar, glass, och mängder av godis.
Men får vara glad att jag har kakor hemma.. Har ju nya ballerina kladdkaka hemma så det får duga..

Jaa snart är det ju Alla hjärtans dag. Firar ni sånt eller?
Jag gör det inte iaf, jag kan köpa rosor och säga att jag älskar honom alla andra dagar på året. Förstår inte varför man en jävla dag som alla måste köpa massa skit. Bättre att ägna sej åt det alla andra dagar om året istället..

N u blir det sova för min del, ska mysa med katterna först. Dom står och trampar på mig..

1 kommentar: