Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 6 februari 2010

Spa dag

Long time no see.. :)

Sitter just nu i Strömstad.
har hängt nere på Spa:t hela dagen känns de som..
Och nu ska snart bli sminkad..

Är här för min mor ska gifta sig.. :)
Och jag ska vara gäst och fotograf.. Så det är lite spännande..
Hoppas man hinner bubbla nere på spa imorn innan vi far hem..

Men shit vilken jävla resa det var hit med Tåg. Började resan 8,16 och kom fram 17,44
men samanlagt bara 2 timmar försening blev det.. haha! :)

Nää nu blir de sminkning! :) hörs o ses!

1 kommentar:

  1. Inte helt fel att spendera lite tid på ett spa och dessutom bli sminkad.

    Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

    Ha en härlig dag!

    SvaraRadera