Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 28 januari 2010

mobilen är funnen!

Måste ju säga att jag är så stolt över mig själv..
Mobilen är hittad. Jag låg i soffan och pekade och gubben tog den..
Förstår inte att efter nästan fyra dagar så är den hittad.. Min lilla älskade mobil..
Har ändå inte känt den där jätte paniken heller som jag hade förut. Har ändå vart skönt att vara utan den..

Men kan ju säga att mitt bemmaningsföretag lär inte vara så glad eftersom ja inte haft nr till min handläggare eller sjukanmälan.. :( Men va fan, mejlade min handledare idag iaf..
Men imorn blir det jobbet iaf.. Längtat som en jävla tok..
Det är liksom roligt att jobba, man träffar sina kompisar och så.. man snackar massa skit och allt sånt.. Jag gillar det. Jag gillar mina jobbar kompisar!

Och imorn så ska ja träffa mina syskon! Det ska bli roligare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar