Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 27 januari 2010

Sjukstugan med I-landsproblem!

Vart fan kom snön ifrån? förstår ju att den kom från himlen. Men när och var och hur?
från ingenstans så kom det ju hur mkt som helst. Hur mkt ska det komma egentligen!?
Jag är fan trött på snön, är inte ni det?

Ja, jag har ju inte direkt skrivit på ett tag.
Mått skit, eller jag mår fortfarande skit. Men mår bättre iaf.
Gick hem från jobbet i måndags och sen dess vart hemma. Men på fredag ska ja gå till jobbet iaf.
Känner mig bättre nu så lika bra att vara hemma imorn för säkerhetens skull liksom.
Måste verkligen känna att jag är feberfri.

Fan, vet inte vart min mobil är.
Kastade den i golvet för att jag blev arg på något. Och igår hittade jag luckan till baksidan och idag hittade jag batteriet. Men själva telefonen är helt borta..
Jag börjar få panik fan, vill nästan börja gråta för att ja inte hittar den.
Vilken I-lands problem..

Nää nu ska ja bädda ner mig i sjukstugan och sen prova att leta fram mobilen igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar