Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 24 januari 2010

Hemma igen då!

Kom nyss hem från Eskilstuna..
Visst har det vart trevligt. Men de går till viss gräns och klockan rinner iväg.
Och ja känner nu, visst borde jag gå o sova eftersom jag ska jobba imorn.
Men ändå så sitter jag här.
Känns ändå som... ja men det är skönt att skriva av sej lite granna..

God mat och gott sällskap har man haft ikväll.

Kom på idag att det börjar närma sig inför min mors bröllop.
Ska bli roligt och spännande. Och ja vet ju hur ett bröllop går till så inget nytt direkt.
Men nu ska jag hålla tal o sånt skit.. det är väl det som är lite roligt och spännande.. vad fan ska man säga liksom? Men det kommer jag säkert på.. haha

Nää bäst att hoppa i säng så man orkar jobba imorn.
Och sen blir det ju dejt med Mimmi imorn! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar