Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 6 januari 2010

Natten..

Nu sitter man här mitt i natten som vanligt! :)
Men fan jag är ju ledig imorn, det är ju underbart..

Sitter och kollar på - Inside, survive prision.
Fast femman kallar det bara Inside. Men det är sjukt bra..
Det är typ som en dokumentär serie om Usa's farligaste fängelse..
Jätte intressant faktiskt. Men riktigt sjukt. Vissa har ju setat där i över trettio år och sånt.. Helt galet. Men det är intressant. För vissa är fan inte friska.. Och det är synd att det sänds bara på natten någon dag i veckan.

Jaha, vad ska man göra imorn när man är ledig då?
Jag ska nog slappa och ta det lugnt imorn. Ta en promenad kanske. Om det inte är så jävla kallt ute. För det är inte skönt ute nu tex.

På tal om ingenting. Fan jag är inte van att skriva det där med 2010 fast alltså 100106 och sånt.. haha! :) Har ni vant er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar