Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 6 januari 2010

Ledig

Så underbart att vara ledig idag.. Det måste bara vara flera dagar snart man får vara ledig och jaaa, det är det juh.
Jobbar bara imorn och sen är det helg igen.
Fast bestämt mig för att jobba lördag och söndag så fredagen är ju ledig iaf.
Funderar på att gå till djuraffären på fredag.
För på söndag så kommer den lilla söta ungen till oss.. :) Iaf så hoppas jag att han har tid och är hemma på söndag så jag kan hämta henne! :)
ÅH jag längtar så efter henne.. :) Miranda ska hon heta..

Idag har ja fan inte gjort ett skit, joo jag har fusit som fan, kände mig som en jävla is bit förut så täcket på när jag låg på soffan och det var helt underbart.
Sen kom hjärtat hem från Eskistuna med mat och en Ben & Jerry's åt mig! :P
Vilken underbar karl man har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar