Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 5 januari 2010

Sega råttor!

Jaha, då var måndagens arbetspass över då.
Fast jag har vart hemma snart en timma. Blev till att jobba över tjugo minuter och sen stod man nästan en halvtimma och skrapa rutorna på bilen på parkeringen.
Känns så onödigt att jag tar bilen till jobbet, eftersom det tar mig 20 minuter att gå, men jag är så jävla lat skulle ja tro så jag tar bilen.
Men till våren så ska ja nog fane mig gå till jobbet.. mkt mkt skönare och man blir ju allt lite piggare av en liten promenad.. så det blir ju typ 40 minuters promenad om dagen om jag går dit och hem.. :)
Kan ju lova att det har vart jordens segaste dag på jobbet.. Jag gillade det inte kan ja ju säga.
Trodde jag aldrig skulle få komma hem. Men efter många många timmar så fick man ju det.
Och sen är jag så dum att ja skriver upp mig till att jobba ihelgen.. haha

Fan ledig mitt i veckan oxå, helt underbart faktiskt. Man kan ligga på soffan länge och kolla på film, man kan gå ut och gå med sin andra hälft och massa sånt. Slöa helt enkelt. Och det gillar jag.. haha..

Nää dax att slänga sej o glo på tv en liten stund innan ögonen slås ihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar