Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 31 december 2009

New Years evning

Sitter hemma hos min mor och hennes karl just nu..
Och redan gått på champangen.. :) Mkt mkt trevligt vill ja lova!

Syster yster och Thomas är här. Och det är hur kul som helst! :) Det var inte jätte jätte länge sen vi träffade dom men ändå, det känns alltid länge sen vi träffade varann!
Men det kommer bli en helt underbar kväll tror jag.
Alla syskon är här så vi är fyra syskon och två av oss har respektive.. så vi blir många runt middagsbordet! Och det gillar jag, stora familjer gillar jag..

Vet inte hur många sms jag har fått än, men orkar tyvärr inte kolla heller.
Jag vill slappna av och umgås med familjen idag..

Så gott nytt år mina läsare! :) Hoppas det blir en bra början för alla!

Mimmmi, du messa aldrig mig! :( Men läste din blogg så vet att du lever iaf! Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar