Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 1 januari 2010

1 Januari

Jaa nytt år, nya dagar, nya funderingar och nya utmaningar.
Så det är skönt att kunna säga att det här året kommer bli toppen!
Det är jag säker på faktiskt.

Det var riktigt mysigt igår. Kom väl i säng strax efter halv fyra kanske. Men det var lagom. Men jag var faktiskt bra trött när jag vaknade.. Men efter en liten sen frukost så var man vid liv iaf.

Idag har jag verkligen bara legat i soffan sen jag kom hem från Stockholm. Och det är man ju värd idag. Så man har slö kollat lite på tv. Och nyss så kollade vi på M. Jackssons This is it. Den var riktigt bra faktiskt.

Hoppas ni hade en bra nyårsafton och att ni får ett bra år.. :) En ny start på livet liksom..
Nu ska ja kolla på tv igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar