Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 29 december 2009

Tisdag hela veckan?

Tisdag hela veckan eller?
Nää men tisdag var de idag.. eller okej, det är tisdag ett par jävla timmar till.
Men men, så segt som det har vart idag har ja aldrig i hela mitt liv vart med om.
Det är liksom inte ens roligt!
Trodde man aldrig skulle komma hem från jobbet. Men det fick man ju göra tillslut.

Vart i Eskilstuna och provat massa massa klänningar till min mors bröllop och hittade en faktiskt! Jag var förvånad över mitt val. Men nöjd faktiskt. Mamma var med mig så klart och hon gav klänningen 10 poäng av 10 möjliga! Tro det eller ej, men den är faktiskt brun! :)

Är på skit bra humör så vill liksom inte gå och lägga mig så det kanske försvinner tills imorn!
Kanske för att jag var och träffade Cassie. Hon är hemma över jul och nyår från Spanien! Känner att jag vill åka och hälsa på henne där. Men tid och pengar handlar det om.
Speciellt idag eftersom jag köpte en ny jacka för 2000 spänn..

Nää nu ska ja kolla klart på Facebook, sen sova! Måste ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar