Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 24 december 2009

Julafton!

Jaa dåligt av mig som inte uppdaterat!
Men har man virus så har man..
shit, det är liksom julafton nu! Precis nu som ja skriver, det är julafton gott folk!
Så god jul på er! :)

Har precis bakat klart.. Polka bräck blev det! :)
Så sitter och dricker lite julmust och kollat lite på internet!
Men borde väl gå o lägga mig så jag är fräsch tills imorn, men då får ja nog sova länge imorn för att vara fräsch! :) haha!

Jaha, är ni sånna som får flänga omkring på julafton o sånt eller?
Jag är en av dom, så julafton kommer ändå bara bestå av två besök. Så först hos mina svärföräldrar o sen hem till farmor!
Men men, har vart värre förr för min del. Då ska man ju försöka träffa alla på samma dag och helst samma tid!
Men man får ju äta mat iaf.. god mat!
Vad är bäst på julbordet då?

Kom på att ja inte lagt upp bilderna på knäcken eller mitt fula pepparkakshus, men det får vänta tills man får plats vid Klas dator! :)

Sängen nu då! Så skriver ja mer imorn! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar