Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 25 december 2009

Julaftons natta!

Jaha då har det alltså redan vart julafton eftersom klockan är över tolv.
Hoppas alla ni haft en helt otrolig julafton med jätte många paket! :)

Jag är hur glad som helst över mina julklappar iaf.. :)
Fick ett stativ till min kamera, och det var ju allt jag önskade mig faktiskt! :)
Och sen fick ja, smycken och lite annat! Helt i min smak..

Men fan över det här med att flänga omkring till alla!
Kan man inte slippa det snart, haha.. Men det gör inget.. Nästa år kanske man slipper! :)
För det är lite stressigt må ja säga.. Men det är ju jul en gång om året iaf.. Så för min del gjorde väl det inget denna gång heller..
Men mat har ja ätit så ja spricker! Så får väl nya bristningar snart! haha..

Nää nu ska ja kolla lite på tv och sånt! Sen sängen, är ju en ny dag imorn..

Mimmi, miss you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar