Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 21 december 2009

Jaa. Nu har det vart fjärde advent, så nu inväntas bara dagarna till julafton.
Inte alls långt kvar nu, och för mig känns de som ja hade semester nyss.. Tycker året har gått så fort så man inte ens hinner med faktiskt!
Men man ska inte klaga egentligen, eller hur? Det har väl hänt så mkt saker så man inte ens hinner med att tänka att tiden rullar iväg samtidigt. Eller så är det bara för att tiden rullar och man inte orkar tänka på att den gör det..

Igår var det ju dansbandskampen! Förstår inte varför man inte vart där förut. Samma stad och samma plats nu två år i rad och vart där en gång.. Dåligt av mig. Men shit vad kul det var. Tjockt på dansgolvet var det iaf. Men när vi skulle gå hem sen så snöade det hur mkt som helst. Så det tog jätte lång tid att komma hem, och ja som gick i mina stövlar som är helt plana under sulan! haha.. Men ramlade inte en enda gång, men var på väg att göra det ungefär tusen ggr..

Idag har jag däremot vart jätte duktigt i köket! :)
Kokat knäck, kokat glögg och byggt pepparkakshus! :)
Lägger upp lite bilder på det imorn tänkte jag..

Och så har ja vart duktig och fixat virus på min data, så sitter på klas dator nu..
Jag är lagom förbannad. Alla mina bilder från kameran ligger där.. snarare min framtid ligger i den där jävla datorn!

Sängen för min del nu så ja pallar att jobba imorn! Men skönt med tre dagar iaf! Och dessutom jobbar jag kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar