Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 13 januari 2013

Underbara söndag!

Söndagar måste vara den bästa dagen på veckan! Man kan ligga på soffan och uggla eller bara göra vad man vill.

Jag har gjort det jag har gillat idag. Gym och fika med Helena. 15 års kalas för bästa Felicia och ätit god mat med min kärlek.

Till middag ikväll blev det min nya favorit, köttfärsbiffar med fetaost, sallad och fetaost-crème :) och det blir det till lunch imorn på jobbet oxå!
Så nu ska jag ut i köket och göra i ordning matlåda till imorn och dona lite sen blir det bums i säng eftersom klockan ringer 04,50 imorn bitti :)

Föresten! Idag slog jag av en nagel, eller jag slant när jag skulle stänga igen bil dörren när vi skulle åka och fira Felicia. Säger bara en sak: PAIN!





1 kommentar:

  1. Ser gott ut! SKicka mig receptet, tack:-)
    Bra kämpat på bandet idag....kram

    SvaraRadera