Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 13 januari 2013

Let's go!

Shit vad skönt det var att träna idag. Eller det ÄR skönt att träna.
Blev 1,20 timma på bandet i ökad lutning. Dick inte i samma tempo som jag haft men ändå. Kondisen får jag träna upp igen. Så snart är jag nog allt tillbaka på samma som sist.

Det är verkligen så mycket skönare när man har sällskap när man tränar, vare sig det är styrka eller kondition. Det sporrar lite mer än när man är själv för då är det så himla lätt att man gör det lite halvdant. Har inte ni känt så?

Efter gymmet så åkte vi och fikade och snackade mera. Helena kan man prata allt med och vi pratade mycket kost och träning men oxå om allt mellan himmel och jord.

På tal om ingenting så satte jag igång min pulsklocka med startade aldrig den. Så bilderna jag lägger upp är ju bara från halva passet ungefär :) men jag är nöjd med dagens pass :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar