Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 2 januari 2013

2 januari

Nytt år och nya mål att sträva efter att nå.
Idag är den dagen allt startar.
Jag börjar jobba igen efter mitt lilla jullov.
Jag ställde mig på vågen. (Fick en chock)
Jag börjar tänka i ny bana.
Jag har iaf bestämt mig att nå mina mål trots att jag kommer möta några motgångar. Jag har BESTÄMT mig! Har du?

Ska ta bilder på fredag på mig själv och ta mått sen funderar jag på att lägga upp bilder var fjärde vecka för att lättare se resultaten av bild och mått.

Bästa med att marken börjar bli is-fri är att man inte behöver vara rädd att ramla på promenader. För är det bra väder så ska jag börja med det.

Kommer även väga mig en gång i veckan... Ja det blir lite andra grejer som kommer läggas upp och imorn ska jag även ändra annat på utseendet på bloggen.

Nu måste jag fixa det sista innan jobbet! Ha en trevlig dag och välkommen 2013!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar