Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 30 december 2012

Näst sista kvällen i år!

Och kan till och med bli det sista inlägget för i år, om det inte blir något snabbt inlägg imorn. Satt nyss och tänkte lite på året som snart har gått. Vad har jag gjort? Vad har jag åstadkommit? Har jag uppnått allt jag ville uppnå?
Har ni oxå tänkt så?

När man blir filosofisk som jag är nu, är det lätt att glömma bort allt positivt som hänt i år och bara minnas allt negativt som varit. Men det är oxå mycket positivt som hänt detta år. Men varför ska allt negativt bära upp allt det Positiva jämt?
Men det kan få bli en läxa till nästa år att inte sätta så högs krav på mig själv och sätta upp små delmål och prova på mer nya saker och våga chansa mer. För man är ju ingen "järn-lady" om man inte försöker!

Men summan av kardemumman så har det vart ett skit bra år faktiskt, trots vissa motgångar! Men vad är ett år utan motgångar? :) Och det är faktiskt bara jag som kan göra det bättre för mig själv på nästa! Så hey ho, let's go! För 2013 det är MITT år!

Jaja, slut tjatat om året som snart är över. Idag så avslutade jag året med att gå till gymmet, inte vart där på ett lite över en månad. Men tog en sväng på bandet och en kortis på crosstrainern. Skönt att vara där så förstår inte varför jag vart så mesig och hittat på ursäkter för att inte gå. :)

Men nu har jag lagt mig skönt i sängen och ska kika vad netflix har att erbjuda för kvällen innan jag somnar :)

Btw, så har jag tagit beslutet att vara mer aktiv här på bloggen nästa år. Mer bilder, mer inlägg, mer uppdateringar.
Så vänta och se, för från och med den 2 januari blir det nog ett annat utseende och innehåll här på bloggen. Intresserad?

1 kommentar:

  1. Nu kör vi! Och Ja, vi är intresserade av mer bloggande!
    Nytt år, nya möjligheter!
    Kram

    SvaraRadera