Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 12 september 2012

Beställde den!

Sista natten plus en extra natt kvar denna vecka innan jag tar helg! :)

Idag har jag verkligen legat på latsidan. Är så grymt trött! Vet inte varför. Men men det är säkerligen en liten trött period bara.

Idag beställde jag den där pulsklockan jag skrev om tidigare. Velade och velade men tog tag i det efter att ha pratat med min man. Så den lär nog komma i början av nästa vecka hoppas jag :)

På jobbet under nätterna så lyssnar vi på ljudböcker och det är ett jätte bra alternativ för oss att få tiden att gå och hinna "läsa" lite. Så nu under dom senaste veckorna har vi lyssnat på en riktigt bra författare som jag varmt kan rekommendera. Jonas Moström heter han, och är en svensk författare som skriver kriminalromaner och allt händer uppe i Sundsvall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar