Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 11 september 2012

Åska?

Det var mig en riktigt härlig promenad idag.
Dock var det kvalmigt ute och det kändes nästan som åska i luften så med andra ord så rann svetten.
Men hann inte mer än hem efter vi vart och handlat oxå så kom regnet. Så nu kanske man kan andas utomhus!

Blev en tur på 6 km, och det var verkligen det jag behövde. Är verkligen inte lika trött längre.
Men man blir oxå piggare av att röra på sig.

Ska slänga mig ner under täcket en sväng och titta på några avsnitt av dom desperata hemmafruarna innan det är dags för ännu en natt på jobbet.

Har även setat och kikat runt på en pulsklocka. Och har hittat en som jag är intresserad av. Men ska väl fundera en extra sväng på ifall det kommer bli en köp som jag kommer använda eller ej för annars är det onödiga pengar man slänger ut eftersom en pulsklocka är inte direkt billigt. Men känner att jag vill bli peppad av något just nu eftersom jag hamnat i en svacka.
Kanske inte nån jätte svacka eftersom jag är ute och går, men just själva tränings svackan är djupare än någonsin. Har liksom inte någe sug att sticka iväg till gymmet och då har det ändå vart min fristad att dra till gymmet och slå ihjäl ett par timmar om dan. Men inte längre! Så får ta ett steg i taget. Huvudsaken är ju att jag rör på mig.

Nä hörrni, ha en trevlig tisdags kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar