Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 10 juni 2012

Söndag

Sista dagen på veckan och det känns härligt. Är nöjd med min vecka i allmänhet och i träningsmängd.
Fick in mitt 5:e pass på gymmet denna vecka idag, hade visserligen tänkt att köra kondition idag med men blev både kondition och styrka.
Känns skönt med ökade vikter i mitt styrkeprogram och med ett bra tempo så känner jag att pulsen är hög, svetten forsar!
Det känns underbart att jag blivit starkare oxå och jag nästan piskar mig själv när jag känner mig trött!
Jag ska då se till att det blir en liten muskel kvinna av mig allt!! :)

Nu har vi nyss vart och slängt glas och kartonger på återvinningen och storhandlat. Så snart ska det bli lite mat i magen oxå ;)

Lägger upp bilder från dagens träning ;)

1 kommentar:

  1. Fan va du är grym!!
    Blir så trött på mig själv.. bara sitter här på mitt arsle å tar aldrig tag i träningen =(
    Hur gör man? ;)

    ps. tack för kommentaren ang min bild =)

    SvaraRadera