Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 9 juni 2012

Skön helg!

Har vart lite dåligt med uppdateringar, jag vet. Har tyvärr kommit bland annat sömn emellan och lite andra diverse saker men nu så är jag igång igen :)

I torsdags så var det dags för PT träning med nytt program. Det var likt mitt förra men med mer övningar för både axlar och mage men även nya för rygg. Och det känns nu!
Ökade i vikter och drog ner på repetitioner och det kändes hur bra som helst! Känner själv att jag ökar i styrka och uthållighet! Fick beröm för min prestation och det fick mig att växa lite!

Igår blev det en tur till huvudstaden med min man. Vi tänkte att vi skulle shoppa lite men det slutade i att vi köpte nya träningskläder och sen gick vi runt i solen bara hela dan :) så det där med att shoppa blev det ju inte mkt av, men det gör oss inte så mkt.

Nu har jag precis kommit hem från gymmet. Blev en timma på bandet idag. Och det var skönt!! Tack Helena för sällskapet! :)

Nä nu måste jag in i duschen!
Btw så är bilderna ifrån min dunder svettiga träning i torsdags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar