Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 2 maj 2012

Totalt svettig!

Det var en totalt skön och svettig promenad. Tog det långa varvet på 8 km och snart är det nog dags att förlänga promenaderna en liten bit till.
Men är glad över det jag åstadkommit sen jag började min resa.
Många tappade kilon
Många tappade centimeter
Många tappade fett procent
Och många upp och ner gångar.
Har ökat 3 km på samma tid som jag gick 5 km i vintras och det är helt okej enligt mig. Jag har ju inte den bästa kondisen. Jag har även nya mat vanor som jag trivs med och jag har äntligen lärt mig att tycka om mig själv, trots mina volanger (valkar)

Imorn är det dags för en ny träff med min kostrådgivare och det ska bli riktigt kul att se ifall jag har gjort några nya framsteg i fett procent, vikt, muskelmassa och även i centimeter.
Kika in på hennes hemsida och se vad hon erbjuder! www.corporis.se

Nu blir det en dusch och sen mat. Sista natten för denna vecka och sen ledig från jobb fram till torsdag nästa vecka ;)

1 kommentar:

  1. Jisses.. snacka om svettas som sagt :P
    Bra gjort!

    ps. bikinin är köpt på Kappahl

    SvaraRadera