Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 3 maj 2012

3 maj

Verkar som att sommaren är här! Fullt på ute serveringar och folk springer omkring lätt klädda och njuter.
Fast läste att det skulle bli dåligt väder till helgen. Så rätt skönt att vi åker iväg då så hoppas att det är bättre där borta :)

Idag på kostrådgivningen så gick det som väntat. Fick samma resultat sen sist och det är okej för mig eftersom
Jag var sjuk en period utan träning och noll kontroll på maten. Så träning och kost är den fina melodin.
Fick även ett "kick-start" upplägg som ska följas strikt under 6 veckor och sen dags för en ny träff och kolla hur det har gått. Hur taggad blir man inte? :)
Gick till stadium efter det och kikade. Eller jag kikade inte bara utan handlade oxå. Blev ett löpar set med byxa och jacka för 399:- (jackan kosta egentligen 599:- och byxan 299:-) så det blev ett kap och även funktions t-shirts till både mig och min man. Så jag är nöjd!
Fyllde även på mitt pollen apotek innan jag for hem till mitt älskade Strängnäs.

Nu blir det lite käk och sen promenad med Jessica! :)

1 kommentar:

  1. alltid härligt med nya träningskläder, är en bra motivation då man vill ut och använda dom direkt :)

    SvaraRadera