Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

söndag 20 maj 2012

Sköna söndag!

Solen skiner och termometern står på 20 grader. Det är väder det!
Vaknade strax efter elva och låg och drog mig bra länge.. Och när jag insåg att jag inte alls kommer somna om så tog jag mig upp och klädde på mig promenad kläder och nu har jag slängt i mig lite kesella och hallon och ska ta mina astma mediciner och pollen mediciner så tar jag med mig min man på en tur.
Känner verkligen att jag har spring i benen och i detta fina väder vill man ju bara vara ute :)

Senare i eftermiddag ska vi på lägenhets visning och sen blir det 12 timmars arbetspass för mig. Min sista natt vecka den här våren.

Hoppas ni har en underbar söndag, för det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar