Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 19 maj 2012

Sköna lördag!

Det är ju en härlig lördag! Solen har värmt hela dagen och har fått så mkt gjort fast det var festligheter igår.

Gick upp vid tio och vid elva åkte jag iväg med svägerskan och köpte blommor och andra plantor till våra balkonger. För min del så köpte jag smultron- och jordgubbsplantor, en chili planta och en vattenmelon :)
Det kommer bli nice på balkongen i sommar!
Sen tog vi en tur in till Eskilstuna och små shoppade lite.

Och efter lite chill på soffan så tog jag min man med mig på en promenad. Blev inte så långt som vi tänkt eftersom bådas magar ropar på mat .
När vi hade gått en bit så stannade vi och pratade med svägerskan och hennes familj och jag glömde pausa runkeeper så tiden blev skit dålig men men.

Nu blir det jobb vid spisen innan det blir mat och film för vår del, vad har ni för planer för kvällen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar