Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 23 maj 2012

Så grymt nöjd med mig själv just nu!

Hade min vilodag i måndags så igår när jag vaknade så velade jag bra länge men bestämde mig för att ge mig själv en smäll på käften och drog i väg till gymmet. Körde mitt styrke program och hade ett bra tempo och Max 30 sekunders vila mellan repetitionerna och det gick sååååå förbannat bra! Och svetten bara sprutade om mig rent utsagt :)
Och imorse så bestämde jag att jag skulle ta mig till gymmet när jag slutat för att köra ett konditions pass men icke, gick på styrka igen och jag är nöjd med dagens pass oxå, körde lättare vikter med samma repetitioner som igår och avslutade med en PW på bandet i ökande lutningar innan nedvarv (avslutade med det igår med)
Även slog jag mitt rekord i min magövning (sit-ups på pilates boll) även om jag ökat med 5 reps så är det något att vara stolt över! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sova för min del. Får se om jag blir väckt av mäklaren idag med! :)

Hoppas ni njuter av denna soliga onsdag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar