Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 24 maj 2012

Känns såååå underbart!

Har aldrig någonsin känt mig så nöjd med mig själv som nu! Jag är på banan och kommer aldrig spåra ur, så känns det.
Jag har byggt upp mina inre murar igen och mitt självförtroende är nästan helt på topp. Känslan av att jag vet att jag klarar det som jag alltid trott var omöjligt är en underbar känsla!

Somnade strax efter jag bestämde mig för att sticka till gymmet imorse, måste vart tröttade än jag trott med andra ord. Men när jag vaknade sprang jag ner i tvättstugan och startade två maskiner. Passade på att ringa och prata med mina föräldrar medans jag väntade på att jag kunde hänga upp tvätten och startade nya.
Sen tog jag väskan och gick till gymmet eftersom det blev sova imorse. Och vilket toppen pass det blev. Motion stod på schemat idag eftersom jag kört styrka två dagar i rad nu och det blev som vanligt en snabb promenad på löpbandet med ökad lutning!
Älskar att känna att svetten rinner! Och jag känner även att min kondition blir bara bättre och bättre!
Hur nöjd är inte jag då!?

Nu blir det en sen middag och lite slö häng på soffan innan det är dags att sova. Imorn står det styrka på schemat igen! Blir 4 dagen i rad som jag går till gymmet då! Heja mig!!!

2 kommentarer:

  1. Grymt jobbat! haha så härligt att jag inte behövde läsa för att SE att du jobbat på bra!

    SvaraRadera
  2. härlig känsla!! :)

    sv: jamen lr hur, därför jag har pannband på match, då får inte ett endaste strå vara i vägen :P

    SvaraRadera