Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 7 mars 2012

Ska man vara fin...

Får man lida pin :)
Kom hem för en stund sen från att ha legat under nålar ett par timmar.
Armen kommer bli såååååå himla fin.
Men dock så blev jag helt slut i kroppen innan vi la av och det märktes, färgen ville inte sätta sig.
Men jag är hur nöjd som helst efter dagens körning. Längtar redan till nästa gång!! :) för min arm kommer se ut som ett färg glatt leende när den är klar.
Har redan planer inför nästa projekt!! And I like it!
Nu laddar jag om batterierna för en kväll på jobbet. Har packat ner alvedon i jobb väskan så jag klarar mig.

Igår blev det ingen träning. Känner mig matt och har ont i halsen så lika bra att avstå så jag inte blir sjuk.
Så nu laddar vi inför nya tag istället. Känner mig oxå lite omotiverad när jag känner att det inte riktigt står rätt till i kroppen. Men det blir det ändring på, så är det bara!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar