Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 5 mars 2012

Härligt värre!!

Denna bild är tagen i helgen och ska vara ärlig så är det nog första gången jag inser själv att det syns att jag gått ner i vikt.
Visst så vet jag att jag gjort det men aldrig riktigt sett det på mig själv förutom på kläderna. Får på mig mer och mer av mina gamla kläder som hängt och dammat i flera år i garderoben och det känns såååå lovely!

Idag är det måndag igen, ny vecka och nya utmaningar. Blev ingen promenad idag. Grannen har ont i halsen och jag själv har kvinno-värk från helvetet. Så det blir en lugn förmiddag så jag får tagga till PT- träningen imorn bitti istället. Funderar på ta en promenad imorn efter gymmet ist.

Hur har ni det i solen? Jobbar ni eller njuter ni?
Jag ska ta och sätta mig i soffan och läsa ett par sidor i boken jag la upp en bild på igår. Den kan jag helt klart rekommendera. Ska lägga upp ett inlägg om den i ett annat inlägg när jag läst ut den :)

Hoppas ni får en underbar måndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar