Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 20 februari 2012

Tokigt nöjd brutta!

Rubriken säger det mesta om min morgon på gymmet. Jag körde det hårdaste jag kunde av mitt program.
PTn jag tränar med, hon är såååå Guld. Hon peppar och peppar så det finns inte mkt annat att göra än att tok köra. När man inte klara så säger hon att man gör det OCH man gör det. För hade jag kört själv så hade jag gett upp så fort det börja bli jobbigt.
Tack vare henne tappar jag inte motivationen! Och nu ska jag köra själv fram till den 6 mars då vi ska ha nästa träning, då ska hon få se resultat haha. Har även idag ökat vissa vikter som jag nu ska köra på och även ökat rep på vissa övningar i tränings programmet. Nu är jag härligt mör i kroppen och träningsvärken är inte lika jobbig längre och tror inte jag kommer få lika jobbig nästa gång :)

Borde väl sova egentligen men, nu blir det frulle nr 2 och sen ska lägga mig i sängen och sätta på en rulle som jag kan somna till :)

Ha en fortsatt mys måndag på er underbara läsare! :)

2 kommentarer:

  1. Tokigt nöjd ska du vara!!
    Du är så sjukt duktig.

    kramisar

    SvaraRadera
  2. Du är duktig du! Bra kämpat, och forsätt i samma takt!

    Du inspirerar många Therese!

    //Fredrik jonsson

    SvaraRadera