Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 22 februari 2012

Sista...

Strax sista natt passet för denna omgång av nattskift. Bara åtta veckor kvar till nästa omgång.

Haft riktigt svårt att somna på morgonen den här veckan.. Så har därför sovit länge på em/kväll för att få ihop mina sömn timmar därför dålig uppdatering här på bloggen.

Men imorn är det helg när jag slutar :)
Och imorn ska jag bara slappa, fast på morgonen blir det gymmet direkt efter jobbet!

(bilden är från kvällens mat. kycklingfilé, bulgur, babyspenat, plommon tomater & kallsås med örter)

2 kommentarer:

  1. kom och ät lunch hos mig på fredag om du orkar på mitt nya jobb!! Inne på Keramikens hus. Jättebra sallader har vi som du skulle kunna äta! :D

    SvaraRadera
  2. du kan även ta med dig maten.

    SvaraRadera