Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

måndag 6 februari 2012

Snart mat.

Strax blir det mat, det ska bli alldeles underbart känner jag i magen känner jag.

Lovade mig själv igår att denna vecka ska jag gå minst en timma idag plus till jobbet fram och tillbaka (ca 30 min extra).
Och idag gick jag upp extra tidigt för att Evelina min fina slutade jobba tidigt så hon kom över och efter jag kände mig tillräckligt pigg i ögon och huvud så gick vi. Blev visserligen bara en timma (6 km) men det är alltid något och det är ju iaf en timma :)

Snart är det fredag, vet att det är måndag men alla dagar går ju såååå fort. Då ska jag tillbaka till kostrådgivaren. Det ska bli spännande till tusen. Nu längtar jag verkligen efter min nya start på livet :)

Motivationen är på topp idag med! ;)

1 kommentar:

  1. Sv: Tack för de fina orden! Ja jag hoppas verkligen på att ha jobbat av den där plusvikten och mer därtill till nästa vecka.

    SvaraRadera