Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

lördag 4 februari 2012

Middag?

Blev ingen promenad, fick ingen med mig så det fick bli lite träning hemma istället. Har ju både ett sånt där gummiband, hantlar och min egen kropp att jobba med så tränade i 45 minuter istället.
Har precis klätt på mig och borstat håret efter duschen och ska kila ner till affären. Det där med middag, har inga planer på vad som ska ätas men något enkelt och gott ska jag nog hitta. Lutar nog åt kyckling och sallad kanske :)

Btw, bilden i inlägget säger mkt om vad jag tycker och känner om mig själv faktiskt! Jag är topp motiverad!

2 kommentarer:

  1. Härligt att du är så motiverad! :)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar bilden, de orden borde man peppa sig med varje gång man gör nåt bra!

    SvaraRadera