Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 17 februari 2012

Smärta!

Idag har vart en underbart rooooooolig dag! Jag känner mig glad, lycklig och duktig!

Det var kul att ha min första träning med en PT. Men shit vad otränad jag är och idag fick jag verkligen bevis för det. Men det ska det bli ändring på så klart!
Men vi körde igenom ett helkropps-program som var tufft och jobbigt, men inte plågsamt. Så helgen lär bestå av träningsvärk av dess like och det är det värt alla gånger, Och ska jag vara ärlig så har jag redan träningsvärk i låren haha. Och på måndag är det dags för träning nr 2, det ser jag fram emot.

Efter jag duschat så blev det lunch med grannen och hennes lilla tös. Har ett favvo café som har helt underbart fräscha sallader och jag tog min favvis så klart, räk & kräft sallad med handskalade räkor. Och till mellanmål blev det kesella och hallon. Somnade på soffan, eller okej jag deckade snarare så kvällsmat blev det ingen, vaknade halv nio typ så fick bli ett till mellanmål av samma sort. Men imorn blir det ändring på torpet!

Nu ligger jag i soffan och slappar, ska kolla på en film 23,00 på en av tv1000s många kanaler. Hoppas ni haft en underbar fredag!

2 kommentarer:

  1. Va kul att träna med PT, jag har också funderat på att prova det.

    SvaraRadera
  2. kvarg med hallon kan man äta hur många ggr som helst utan och tröttna :D

    SvaraRadera