Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 17 februari 2012

Morgon stund!

Sitter i soffan med min frukost smoothie ! Idag med banan i, hittade inga hallon eller snarare orkade jag inte kika så noga i frysen haha!

Sova var inget jag kunde göra idag iaf. Men kroppen har väl sovit klart för jag är pigg som en mört! Fast jag höll på bli galen när jag vaknade och såg att klockan var så lite, inte varje dag som man vaknar drygt två timmar innan man ställt väckning tidigt en ledig fredag :)
Men denna morgon slog jag upp ögonen 04,47 :)

Funderar på att ta en PW på bandet innan det är dags för PT träningen. Jag är ju redan vaken och har inga andra planer idag förutom detta så :)
Shit vad kul det ska bli!! :) har inte tränat hårt sen jag var tvungen att sluta spela handboll.. Så nu, nu är det på tiden att jag blir som förr. Om inte i kropp så i tankebanan iaf.

Hoppas ni andra har en underbar fredags morgon!

1 kommentar: