Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

fredag 10 februari 2012

Nu jävlar!

Det är helt galet att jag ens är vaken nu. Känns som det ändå gjorde susen att jag somnade strax innan 15 på eftermiddagen igår och sov till ungefär 18,30. Men gick och la mig 23 igår och vaknade innan kl 6. Ska käka lite lätt kesella nu med hallon och sen dra till gymmet! :)

Idag ska jag även till kostrådgivaren och få mitt kost-schema och ta nya mått och väga mig igen. Så vi får se hur det går! Jag längtar med nervösa känslor! Snart börjar mitt nya liv på riktigt! Efter jag vart där blir det att ta en kaffe med en vän och så ska jag köpa lite nya träningskläder. Behöver oxå nya skor som jag kan ha på gymet.

Öppnade nyss balkong dörren för att kolla om det var kallt ute. Det var det, vart vitt av kristaller på alla bilar och buskar. Det är fint det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar