Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

torsdag 9 februari 2012

Jag gjorde det!!

Denna vecka har jag mot alla odds växt som person och tagit stora beslut!
Tagit steget att gått till gymet och bokat en personlig tränare och tagit steget att till och med gå dit själv!

Imorse efter jobbet slog jag på stort och gick till gymet och tog en timmas PW på bandet! Och ska göra detsamma imorn! Dessutom så sa min karl imorse att jag skulle ge han 500 kr om jag inte gick dit haha. Tänkte börja där iaf innan jag ska ha min första träning med PT Camilla!

Det värsta var att jag hade svårt och somna när jag kom hem sen så somnade strax innan tre på eftermiddagen, slutade ju jobbet 06,15.
Men sov ett par timmar och ändå funderar jag på att snart gå och lägga mig igen. Måste ju tagga inför ännu en tidig morgon på gymet (är ju minst folk då)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar