Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

onsdag 2 november 2011

Sååå jävla nöjd!

Ja, jag är så jävla nöjd med mig själv just nu!!
Vart ute och gått två dagar i rad nu. Riktiga långpromenader!
Igår blev det en timma och det blev 5,8 km och enligt min app runkeeper så förbrände jag 314 kalorier.
Idag däremot så gick jag i en timma och fyrtiofyra och det blev en promenad på 9,5 km och enligt runkeeper så hade förbränt 535 kalorier.
Hur nöjd som helst med mig själv just nu! Och med en tanke på att jag bara får i mig 475 kalorier om dagen nu när jag kör ren kur så kan man inte vara annat än nöjd när man går på minus liksom :)

Idag är det verkligen en bra dag! Det känns i hela kroppen efter denna promenad! Och det är så kul när man träffar folk som man inte sett på ett tag som verkligen öser glada kommentarer om att det verkligen syns att jag gått ner i vikt! Sånt gör mig så glad!! Nu ser jag verkligen framemot vägningen nästa vecka!

HEJA MIG!!

2 kommentarer:

  1. Roligt att du hittade mig o lämna en kommentar dessutom :-) vad duktig du är som tar sådana långpromenader!
    Sv ja alltså min första dag kändes helt okej men nu kör jag nån blandning för funka inte så bra när släktingar inte vill lyssna o jag vill inte stöta mig för vet inte när vi kan ses näst gång.
    Så på sö när vi är hem igen så kör jag igång på riktigt o undertiden försöker jag tänka på vatten o proteiner. Väger mig får bli hos coachen på deras våg.
    Hur länge har du kört cambridge o är det nivå 1 du kör?

    SvaraRadera