Jag tänker inte vara normal! Jag är knäpp och ja gillar't!

Livet är en gåta!

tisdag 1 november 2011

Det märks!

Ja det märks verkligen att det blev en mörkare månad idag. Hann knappt öppna ögonen för en timma sen så visste jag att det var grått och mulet ute. Men det var inte så kallt.
Väntar på en vän som ska sällskapa mig på min promenad strax. Blir min vanliga runda på en timma :)

Jaha då kom den där tisdagen och ingen vägning idag. Känns lite konstigt. Jag är ju nyfiken på hur mkt jag gått ner den senaste veckan. Men vill inte ställa mig på min egen våg hemma heller för den visar ju inte samma som konsulten har. Så jag väntar ivrigt till nästa vecka :)

2 kommentarer:

  1. Ja detta tråkmörker kan man klara sig utan.. hua.
    Hoppas vågen är snäll nästa vecka ;)

    SvaraRadera
  2. sv.
    det är inget recept.
    man steker kyckling eller fläskfile eller vad man nu vill ha.
    lägger det på smördeg (finns rullar att köpa), klickar på vitlöksost och rullar ihop dom. In i ugnen tills smördegen fått lite färg.
    servera med klyftpotatis och en god sallad.
    GOTT!

    SvaraRadera